Levering bij Gamewinkel

Je bestelling bij Gamewinkel wordt altijd met veel zorg verwerkt. Zodra je betaling is ontvangen gaan we direct aan het werk om je bestelling in te pakken en te verzenden. Zelfs als je laat op de avond bestelt. Je vindt hieronder handige informatie over de bezorging en levertijd van je bestelling.

Gratis bezorging in Nederland

Ben je benieuwd wanneer je bestelling wordt bezorgd als je hebt besteld? Hieronder vind je een handig overzicht.

Bestel voor 18:00 opBezorging op
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Vandaag besteld, morgen in huis

Je bestelling wordt bij Gamewinkel altijd zonder verzendkosten bezorgd. Als je op maandag t/m vrijdag voor 18:00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en in de regel (90% van alle gevallen) de volgende dag al bij je bezorgd. Bestel je in het weekend? Dan wordt je bestelling maandag ingepakt en dinsdag bij je bezorgd.

 

Bezorging door PostNL

We versturen je bestelling altijd met PostNL. Zodra je bestelling is betaald gaan we meteen aan het werk om je bestelling zo snel mogelijk in te pakken. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling is ingepakt en vervolgens ontvang je nog een e-mail zodra je bestelling daadwerkelijk is overgedragen aan PostNL. Zo ben je altijd op de hoogte van de voortgang van je bestelling.

 

Moet je thuis zijn om je bestelling te ontvangen?

In de e-mail die je van ons ontvangt zodra je bestelling is verzonden, laten we je weten of je thuis moet zijn om je bestelling aan te nemen. Als je in Nederland een bestelling plaatst die door de brievenbus past, zullen we je bestelling per brievenbuspost versturen. Dan hoef je dus niet thuis te zijn op het moment dat je bestelling wordt bezorgd. Bestel je in België, past je bestelling niet door de brievenbus of heeft je bestelling een hoge waarde? Dan versturen we je bestelling met pakketpost. De bezorger belt dan bij je aan om je bestelling aan je te overhandigen. Hier moet je dus wel voor thuis zijn. Als je dan niet thuis bent, zal de bezorger een briefje in je brievenbus achterlaten met de informatie of je bestelling bij de buren wordt bezorgd, bij een afleverpunt wordt afgeleverd of de volgende bezorgdag opnieuw wordt aangeboden. Als je bestelling met pakketpost wordt verzonden kun je de link naar de traceerinformatie van de zending vinden in de e-mail die je ontvangt zodra je bestelling is verzonden.

 

Je bestelling wijzigen of annuleren

Heb je net je bestelling geplaatst, maar zie je dat er iets niet goed is? Neem dan direct contact met onze klantenservice op, misschien kunnen we je bestelling nog tegenhouden en aanpassen of annuleren.

Als je per e-mail de bevestiging hebt ontvangen dat je bestelling is ingepakt is het helaas niet meer mogelijk om deze tegen te houden. Je bestelling wordt dan verzonden naar het afleveradres wat je hebt opgegeven. Zodra je je bestelling hebt ontvangen is het uiteraard mogelijk om je bestelling direct weer kosteloos naar ons te retourneren. Hiervoor vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Levering van de games

Zodra er een bestelling binnenkomt voor een game gaan wij direct aan de slag. We pakken het spel zorgvuldig in een bubbeltjes envelop samen met de pakbon en een kaartje.
Iedere dag om 18:30 brengen wij de bestelde games naar de bezorger, dat is in de meeste gevallen PostNL

Voor de levering van games bieden wij geen track en trace code aan. De levering gaat via brievenbuspost.

 

U kunt ook kiezen voor een levering met Track en Trace, in dat geval sturen we het spel op in een kleine doos met track en trace. U ontvangt de track en trace code zodra we het spel bij PostNL hebben afgegeven.

Zodra wij uw order hebben behandeld ontvangt u een email  met daarin de bevestiging dat uw order verwerkt is. De eerste volgende werkdag kunt u het spel in uw brievenbus verwachten.

 

Levering van hardware

Consoles, controllers en andere hardware of accessoires worden in dozen geleverd.

Deze dozen hebben wij op maat laten maken en gebruiken deze om de artikelen zo veilig mogelijk bij de klant te krijgen. Wij sturen deze producten in een goed verpakte doos op via PostNL.

Zodra wij bezig zijn met uw order ontvangt u een email van ons. Daarin zal staan dat uw order voltooid is. Even daarna zullen wij de verpakking afgeven aan PostNL, zodra het pakket is aangemeld bij PostNL ontvangt u wederom een automatische email met daarin uw trackinggegevens.

U kunt ook kiezen voor een zending met prioriteit, als u dat doet krijgt u voorrang bij de levering (Handig bij consoles).

Ophalen op afspraak

Het is ten alle tijden mogelijk om een product af te halen, hiervoor dient wel een afspraak gemaakt te worden. Voor het afhalen gelden strikte regels. Vanwege de veiligheid en drukte willen wij maximaal 1 afhaalbestelling per uur, Ook mogen er niet meer dan drie mensen tegelijk aanwezig zijn bij het afhalen.

Om een afhaalafspraak te maken kunt u ons mailen of appen. Samen bepalen wij een tijd. Betalen op locatie is mogelijk.

TOP
Wegens omstandigheden is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op Gamewinkel.nl. Onze lancering is helemaal mislukt, momenteel is er geen andere oplossing dan de hele zaak stop te zetten. We zitten met schulden en moeten alles oplossen willen we ergens mee verder gaan. We houden onze klanten op de hoogte van de situatie. Bestaande orders worden geleverd of terugbetaald, dat mag de klant zelf bepalen.