Een klacht indienen

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gamewinkel. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Als u een klacht heeft over ons kunt u dat het beste aan ons doorgeven via de onderstaande contactformulier. U kunt aangeven wat het probleem is, waarom u een klacht heeft en wij zullen u dan zo snel mogelijk helpen om u tevreden te houden.
Als u een klacht heeft over een bestaande order kunt u uw ordernummer doorgeven en aub zo duidelijk mogelijk aangeven wat precies het probleem is.

Als de contactformulier niet werkt of onduidelijk is voor u kunt u ons ook direct mailen op de volgende manier:

Stuur een mail naar info@gamewinkel.nl;
Gebruik als onderwerp klacht + [uw ordernummer indien van toepassing]
Wees duidelijk waar u ontevreden over bent.
Stuur voldoende bewijzen door indien mogelijk.

Contactformulier

TOP

De waardering van gamewinkel.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 6 reviews.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.