Een klacht indienen

 

Als u een klacht heeft over ons kunt u dat het beste aan ons doorgeven via de onderstaande contactformulier. U kunt aangeven wat het probleem is, waarom u een klacht heeft en wij zullen u dan zo snel mogelijk helpen om u tevreden te houden.
Als u een klacht heeft over een bestaande order kunt u uw ordernummer doorgeven en aub zo duidelijk mogelijk aangeven wat precies het probleem is.

Als de contactformulier niet werkt of onduidelijk is voor u kunt u ons ook direct mailen op de volgende manier:

Stuur een mail naar info@gamewinkel.nl;
Gebruik als onderwerp klacht + [uw ordernummer indien van toepassing]
Wees duidelijk waar u ontevreden over bent.
Stuur voldoende bewijzen door indien mogelijk.

Contactformulier

[contact-form-7 404 "Not Found"]
TOP
Wegens omstandigheden is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op Gamewinkel.nl. Onze lancering is helemaal mislukt, momenteel is er geen andere oplossing dan de hele zaak stop te zetten. We zitten met schulden en moeten alles oplossen willen we ergens mee verder gaan. We houden onze klanten op de hoogte van de situatie. Bestaande orders worden geleverd of terugbetaald, dat mag de klant zelf bepalen.