Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Retourneer je product binnen de bedenktermijn van 30 dagen gratis!

Hoe werkt het retourproces?

Alle beloftes op een rijtje.

  • Gratis je product retour sturen.
  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen 14 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je minimaal 2 jaar garantie op je product.

De eisen voor het aanmelden van een retour.

  • Het product is niet langer dan 30 dagen geleden ontvangen.
  • Het product is ongeopend en zonder gebruikerssporen.
  • Indien geleverd in sealing, is de sealing niet verbroken.

Als het product niet voldoet aan alle eisen zullen wij de creditering niet uitvoeren en dient u te betalen voor het terugsturen van het product.


Annuleren zonder het product ontvangen te hebben?

Stuur ons een email en geef daarin duidelijk aan dat u de order wilt annuleren. Let op, dit kan alleen als het product nog in behandeling is. De orderstatus kunt u zelf controleren.

Alle beloftes op een rijtje.

  • Gratis je order annuleren.
  • Binnen drie dagen wordt de annulering bevestigd.
  • Geld terug? Binnen 14 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Even goede vrienden, het is een recht om uw order te annuleren, dus maak er gerust gebruik van.

De eisen voor het aanmelden van een annulering.

  • Stuur een email naar info@gamewinkel.nl. Vermeld in het onderwerp dat u wilt annuleren.
  • Vermeld duidelijk de ordernummer. Reageer het liefst op de orderbevestiging.
  • Opgave van een reden is niet verplicht, wel handig. Als wij weten waarom u annuleert kunnen we hetzelfde de volgende keer beter doen.

 

TOP
Wegens omstandigheden is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op Gamewinkel.nl. Onze lancering is helemaal mislukt, momenteel is er geen andere oplossing dan de hele zaak stop te zetten. We zitten met schulden en moeten alles oplossen willen we ergens mee verder gaan. We houden onze klanten op de hoogte van de situatie. Bestaande orders worden geleverd of terugbetaald, dat mag de klant zelf bepalen.